Blog Yazıları | Asel Güzellik ve Estetik Merkezi | Küçükçekmece

H100 gençlik aşısı istanbul

H100 Gençlik Aşısı Hakkında Bilgiler

Cildimizde zamanla yaşla birlikte nem kaybı, elastikiyet kaybı, daha cansız görünüm, mikrokırışıklıklar ve sarkmalar oluşmaktadır. H100 aşısı Avrupa’da birçok ülkede uzun yıllardır anti-aging amaçlı kullanılan yoğun miktarda hyaluronik asit, vitamin, mineral, aminoasit ve mannitol gibi ürünler içeren profesyonel bir kullanım ürünüdür. H100 aşısı derinin nem kapasitesinin artmasına, sarkan ve deforme olan bölgelerin sıkılaşmasına ve kırışıklıkların

prp tedavisi istanbul

PRP Tedavisi Hakkında Detaylı Bilgiler

İçindekiler1 PRP nedir?2 PRP’nin faydaları nelerdir?3 PRP nasıl elde edilir ve nasıl uygulanır?4 PRP ne sıklıkla yapılmalıdır?5 PRP kimlere uygulanmaz?6 PRP tedavisinin sonuçları ne zaman görülür?7 PRP uygulamasının yan etkileri var mıdır?8 PRP tedavisi günlük yaşamı etkiler mi?9 PRP işleminden sonra nelere dikkat edilmelidir? PRP nedir? PRP (platelet rich plasma), trombosit hücrelerinden zengin kan demektir.

dolgu uygulamaları nedir

Dolgu Uygulamaları Hakkında Bilgi

Ciltte doğal olarak var olan kollajen, elastin, hyalüronik asit zamanla azalır. Dolayısıyla  kırışıklıklar, çökmeler, sarkmalar ve derin çizgiler oluşur. Hyalüronik asit içerikli dolgu ürünleri vücuttaki su ile birleşerek, ciltte kaybolan hacmi tekrar kazandırmakta, deformite, çökme ve derin çizgileri anında gidermektedir. Belirli bir süre sonra hyaluronik asit dolgular vücuttan doğal şekilde atılır.Bu dolgular genel olarak burun

botoks bilgi, botoks yaptırmak istiyorum

Botoks Uygulaması Hakkında Bilgiler

Yaşlanma, stres, güneş etkileri,genetik ve çevresel faktörler, sigara, hava kirliliği, menopoz gibi bir çok nedenden dolayı serbest radikallerin oluşumu ciltteki kırışıklıkları arttırmaktadır. Yaşlanma kaçınılmazdır, ancak etkilerini azaltmak ve geciktirmek mümkündür. İçindekiler1 Botoks nedir?2 Hangi durumlarda botoks uygulanır?3 Botoks nasıl etki gösterir?4 Botoks kimlere uygulanabilir?5 Botoks nasıl uygulanır?6 Botoks sonrası hasta ne zaman normal aktivitesine döner?7

mezoterapi nedir

Mezoterapi Hakkında Bilinmeyenler

Mezoterapi; vitaminlerin, minerallerin aminoasitlerin ve daha birçok besleyici ve destekleyici ürünün küçük miktarlarda karıştırılarak mikroenjeksiyon tekniği ile cildin içine enjekte edilmesi yöntemidir. Dermaroller ve dermapen cihazlarıyla mikrotravmalarla küçük kanallar açarak da cilde uygulanabilir. Cilt yenileme ve kırışıklıkları düzeltmekte, lifting, göz çevresi morluk ve şişliklerinde, leke tedavilerinde, selülit, bölgesel incelme, deri rengini açmak amacı ile, akne

lazer epilasyon nedir

Lazer Epilasyon Tedavisi Hakkında Aklınıza Takılanlar

Lazer epilasyon; kişinin istenmeyen tüylerinden kurtulabilmesinin en güvenilir ve en etkin yöntemidir. Kişiye, kıl tipine ve uygulanan bölgeye uygun enerji miktarı ile yapılan bu işlem kılların zayıflayarak yok olmasına yardımcıdır. İstenmeyen tüy köklerinin; milisaniyelik lazer atışları ile yakılarak yok edilmesi prensibine dayanan lazer epilasyon’un doğru ekipman ve profesyoneller eşliğinde uygulanması durumunda herhangi bir zararı yoktur.

Hakkımızda

Asel Güzellik ve Estetik Ltd. Şti.

Atakent 24
Atakent Mahallesi 241. Sokak
11/43 Küçükçekmece İstanbul

E-posta: bilgi@aselclinic.com

Paylaştığımız içerikler bilgilendirme amaçlı olup, uygulamaların hekim gözetiminde yapılması gerekmektedir. Bilgilerin hastalıkların tanı ve tedavisinde kullanımından doğacak sorumluluk ziyaretçiye aittir.

Designed by DMM Turkey

Adınız (gerekli)